Det luktade fisk!!!

Asså fyfaan. Satt å käkade vindruvor. Åt en, en till, en till, en till... ja ni fattar. Jag åt några innan jag tyckte att en vindruva luktade märkligt, så jag drog den mot näsan och luktade. Och då luktade den FISK, VAFAN!!! En vindruva ska INTE lukta fisk :( Tappa lusten att äta dom :(

Fyfaaan va äckligt asså! Vindruvorna jag skulle äta luktade fisk, FISK!!!
Haha sorry har inget smink och ser fett onöjd ut men....
DOM STANK!!!

Dom stod ju i kylen. Har tänkt på de där med mat och grejer som står i kylen. T.ex. saft. Om det står i kylen över natten så smakar det plötsligt "kylskåp". URÄCKLIGT ju :( Det ska smaka som det ska smaka! 

Drar till Grönan snart med gulliga Eric :) och senare kommer tre till :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0