Harry Pottaaaaaaah!!

Tjenare. Har inte uppdaterat på några dagar, har haft fullt upp med lite saker... Jobbat å såna tråkerier ^^

Eeeehm idag ska jag oxå dra å jobba, sen blire gymet och sen typ soooova..



Jag ska se den nya sista Harry Potterfilmen på torsdag! :D Ska bli asnajs!

Jag gillar faktiskt Harry Potter, många bah åå va töööööööööntigt, Harry Potter med sina fuuula, runda glasögon daaaaaaaah osvosv. Men jag tycker att det är otroligt kreativt att ha kommit på allting. 

Det finns en Harry Potter-nöjespark i Orlando där allt blir verklighet liksom. Man kan få välja ut sin egen trollstav å grejer, fett coolt!! 

VILL SÅÅÅÅ DIT någon gång! 

Aja nu ska jag strax dra till jobbet

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0