Dags å gyma!!

Tjenare! 

Jobbat idag, feeeeeeeett stressigt och väldigt dålig stämning... Menmen, vill man ha cash så får man stå ut två veckor till ;) Personalen är asrolig om den inte är så stressad. Kocken kallade mig bufféslampa idag hha! Och då fick han vara kockslyna :D


Hahah vilken slyna. ;D

Har för övrigt börjat gyma sen i måndags, idag tränade jag mage å lår i en timme :) 

Jag hittade ett youtube klipp häromdan, tänkte testa om det fungerar. Man ska träna varannan dag (jag ska träna mån, ons, fre) i tre veckor och sen ska man tydligen få magrutor :P 
Självklart så kan man ju inte få det om man inte tänker på vad man äter osv :P Men jag ska testa å se, då kan man ju tipsa andra sen :D Jobbigt som fan! 

http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474

Så på måndagar, onsdagar och fredagar så drar jag till gymet å tränar mage och lår i en timme och sen går jag hem å kör det här klippet oxå :)



Har för övrigt två dryga kilometet till bussen ^^ så när jag går där så brukar jag passa på att plocka bär vid vägkanten :) Idag blev det blåbär å hallon, sååååååååååå gott. Älskar bär asså. Det knullar i munnen när man äter det haha ;D 



PUSS!!!

Kommentarer
Postat av: felicia♥

snygg blogg :D

2011-07-09 @ 23:30:01
URL: http://feliciahelenaliv.blogg.se/
Postat av: dragam

knullar i munen när du äter dom O.o?

btw den där länken får så måste du vara smal eller ha deffat för att sedan bygga upp magmuskler som sedans syns:P

2011-07-09 @ 23:42:08
Postat av: FreakySunshine

Tack så mycket Felicia :D



Hahah aa såå najs vare ;) ^^ dragam jag har redan börja märka lite resultat så ;) Men jag hade typ magrutor förut men dom tinade bort :(

2011-07-10 @ 08:06:00
URL: http://freakysunshine.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 @ 01:10:33
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0