Åhej och hå!

Tjenare! Läääääääääänge sen nu va?
Martin(a) tyckte iaf de ;P

Så vad har jag gjort? Jadu, inte ett skit som känns nödvändigt att berätta ^^

Har iaf typ gjort en faceplant när jag skulle gå hem från bussen idag (hade halkiga kilklackar) och kände mig som denna bruden på hal is....



Firade för övrigt nyår hemma och kände mig typ forever alone (kanske är mobbad haha). Näää men pallade liksom inte dra någonstans plus att jag ville fira med pojkvännen, men låg och göttade sig på en strand i Thailand... Trött jag blir..

Jag har länge funderat på att göra permanent hårborttagning. Asså fatta va skönt att aldrig mer behöva raka benen t.ex! Men jag kom å tänka på en annan bra lösning:

  Man kan ju såga av benen så slipper man raka hela tiden ;P






Ska försöka uppdatera lite oftare ^^ Har blivit väldigt dålig på det... Menmen nu har jag gjort nåt iaf ;P
Puss!


Kommentarer
Postat av: Martina

haha freddis, du är inte så bra på att uppdatera som du skulle bli bättre på ;)

2012-02-15 @ 14:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0